Logo Gmina Adamów

Gminna Rada Działalności Pożytku Publicznego w Adamowie

SKŁAD  RADY I KADENCJI

1. Przedstawiciele organizacji pozarządowych:
  a.Elżbieta Gontarz - Przewodnicząca Rady    
  b.Paweł Młodzikowski
  c.Jadwiga Osińska
  d.Teresa Świder
2. Przedstawiciele Rady Gminy Adamów:
  a.Krystyna Bujak,
  b.Anna Bartosiewicz - Wiceprzewodnicząca Rady
3. Przedstawiciele Wójta Gminy Adamów:
  a.Tadeusz Osiński - Sekretarz Rady
  b.Justyna Mateńka.

 

Protokół z I posiedzenia Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego w Adamowie

W dniu 9 września 2015 roku, w Sali Konferencyjnej Urzędu Gminy w Adamowie o godz. 9:00 odbyło się posiedzenie inauguracyjne Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego w Adamowie zwołane przez Wójta Gminy Adamów Sławomira Skwarka. W spotkaniu udział wzięli następujący Członkowie Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego w Adamowie:
1. Przedstawiciele organizacji pozarządowych oraz podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie:
a. Elżbieta Gontarz – Stowarzyszenie Oświatowe „Kaganek”,
b. Paweł Młodzikowski – Klub Biegacza V-Max,
2. Przedstawiciele Rady Gminy Adamów:
a. Krystyna Bujak,
b. Anna Monika Bartosiewicz.
3. Przedstawiciele Wójta Gminy Adamów:
a. Tadeusz Osiński – Pełnomocnik Gminy Adamów ds. współpracy
z organizacjami pozarządowymi,
b. Justyna Mateńka.
Nieobecni członkowie: Jadwiga Osińska – Stowarzyszenie Absolwentów i Sympatyków Zespołu Szkół im. gen. F. Kamińskiego oraz Teresa Świder – Towarzystwo Przyjaciół Adamowa i Okolicy wcześniej usprawiedliwili swoją nieobecność.

Spotkanie inaugurujące  odbyło się wg zaplanowanego programu:
1. Powitanie, prawne podstawy funkcjonowania GRDPP,
2. Wręczenie aktów powołania,
3. Wybory Przewodniczącego, Wiceprzewodniczącego i Sekretarza Rady,
4. Uzgodnienie sposobu przepływu informacji w obrębie Członków Rady.

Otwierając spotkanie Wójt powitał przybyłych i przedstawił historię powołania oraz podstawy prawne funkcjonowania Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego w Adamowie.  Następnie wręczył obecnym członkom Rady akt powołania.
W związku z pkt. 3 programu posiedzenia przystąpiono do wyboru struktur Rady.
W toku dyskusji zgłoszono następujące kandydatury:
– Pani Elżbieta Gontarz jako kandydata na stanowisko Przewodniczącego,
– Pani Anna Bartosiewicz jako kandydata na stanowisko Wiceprzewodniczącego,
– Pan Tadeusz Osiński jako kandydata na stanowisko Sekretarza.
W/w osoby zgłoszoną propozycję zaakceptowały.
W związku z przyjęciem poszczególnych kandydatur członkowie Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego przystąpili do wyborów organów. W wyniku głosowania jawnego, jednomyślnie przyjęte zostały kandydatury na poszczególne stanowiska w Gminnej Radzie Działalności Pożytku Publicznego i tym samym wyłoniono organy Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego w osobach:
– Elżbieta Gontarz – Przewodnicząca,
– Anna Bartosiewicz – Wiceprzewodnicząca,
– Tadeusz Osiński – Sekretarz.
Członkowie Rady udostępnili swoje adresy e-mail oraz telefony celem sprawnego przepływu informacji w obrębie Rady. Materiały poświęcone pracy Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego w Adamowie publikowane będą w oficjalnym serwisie Gminy Adamów – www.adamow.pl.
Na tym posiedzenie zostało zakończone.

 

Sekretarz:                       Przewodnicząca:
Tadeusz Osiński                 Elżbieta Gontarz

 

Wójt gminy zaprasza

<p>Sławomir Skwarek</p>

Sławomir Skwarek

Przyjęcia interesantów:

Poniedziałek - godz. 8:00 - 11:30

Czwartek - godz. 8:30 - 11:00

PRZEWODNIK PO OSTATNIEJ BITWIE KAMPANII POLSKIEJ 1939 R.

Wypełnij Odpowiedzi

Urząd Gminy Adamów

ul. gen. F. Kleeberga 5
21-412 Adamów
tel./fax: 25 755 31 67
e-mail: adamow@adamow.pl

Zobacz również

wersja językowa

Kalendarz

luty 2017
Pn
Wt
Śr
Cz
Pt
So
Ni
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28

Zegar

  • :
  • :
Akceptuję

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.